Tandartsbehandelingen bij Praktijk Oosterhaar Tandheelkunde & Mondhygiëne in Haren

Tijdens de periodieke tandartscontrole bekijken we de status van uw gebit en beoordelen we of een extra behandeling noodzakelijk is. De behandelingen worden in overleg gepland. We raden aan dat patiënten minstens 1 keer maar liever 2 keer per jaar langskomen voor een controle.

Neem contact op

Behandeling

Tijdens de halfjaarlijkse controle beoordelen wij de staat van uw gebit. Wij bespreken onze bevindingen uitgebreid met u en maken voor de behandelingen een vervolgafspraak. Ook maken wij regelmatig röntgenfoto's om onderliggende problemen op te sporen. De meeste behandelingen zoals, vullingen, wortelkanaalbehandelingen, facings, kroon- en brugwerk of protheses voeren wij zelf uit. Verder maken wij kronen in een zitting, ook wel Cerecs genoemd. Soms is het echter nodig om u door te verwijzen naar een collega-specialist, zoals de kaakchirurg, parodontoloog, orthodontist of mondhygiënist. Zo krijgt u de beste zorg.

Naar www.allesoverhetgebit.nl

Rekeningen

Om meer tijd aan uw zorg te kunnen besteden, hebben wij de facturatie uitbesteed aan mijnAndersnota.nl. Zij versturen onze facturen en u betaalt aan hen uw eigen bijdrage. Om dit voor ons te kunnen doen, heeft mijnAndersnota.nl uw juiste gegevens nodig. Wilt u daarom zo vriendelijk zijn om uw juiste e-mailadres en mobiele telefoonnummer aan ons door te geven? Dan weten we zeker dat de factuur goed bij u terecht komt.
Vriendelijk bedankt voor uw medewerking!

Naar mijnAndersnota.nl

Kinderen

Angst voorkomen is belangrijk. Wij adviseren u om uw kinderen al op jonge leeftijd mee te nemen naar de praktijk, zelfs al voordat ze de behandeling nodig hebben. Zo wennen ze aan de tandarts en de omgeving en maken ze op speelse wijze kennis met de beweegbare stoel, de instrumenten en ons team.

Klachten

Wij doen er alles aan om u de best mogelijke zorg te bieden. Mocht het toch een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig behandelden of informeerden, dan vragen wij u dit eerst persoonlijk te bespreken met ons. 

Indien we gezamenlijk niet tot een oplossing komen, kunt u contact opnemen met de KNMT-klachtenregeling. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden

Voor ons is het belangrijk te weten dat u een probleem heeft of niet geheel tevreden bent. Wij leggen u graag uit waarom we iets op een bepaalde manier doen. Meestal lost dit de onduidelijkheden op.