Tandartsbehandelingen bij Tandartspraktijk Oosterhaar in Haren

Tijdens de periodieke tandartscontrole bekijken we de status van uw gebit en beoordelen we of een extra behandeling noodzakelijk is. De behandelingen worden in overleg gepland. We raden aan dat patiënten minstens 1 keer maar liever 2 keer per jaar langskomen voor een controle.

Meer informatie over onze praktijk

Behandeling

Tijdens de halfjaarlijkse controle beoordelen wij de staat van uw gebit. Wij bespreken onze bevindingen uitgebreid met u en maken voor de behandelingen een vervolgafspraak. Ook maken wij regelmatig röntgenfoto's om onderliggende problemen op te sporen. De meeste behandelingen zoals, vullingen, wortelkanaalbehandelingen, facings, kroon- en brugwerk of protheses voeren wij zelf uit. Verder maken wij kronen in een zitting, ook wel Cerecs genoemd. Soms is het echter nodig om u door te verwijzen naar een collega-specialist, zoals de kaakchirurg, parodontoloog, orthodontist of mondhygiënist. Zo krijgt u de beste zorg.

Rekeningen

Uw rekening krijgt u mee of wordt zo spoedig mogelijk naar u toegestuurd. Daardoor heeft u direct inzicht wat er is gedeclareerd. Wij vinden dit wel zo duidelijk en transparant. Voor grotere behandelingen en indien gewenst, maken wij een persoonlijke begroting. Mochten er nog verdere vragen zijn, dan kunnen wij die snel beantwoorden. Wij declareren niet via een groot incassobureau, wij houden het hier ook graag persoonlijk.

De tandarts tarieven voor 2019 zijn sinds 1 januari bekend bekijk ze hier.

De tarieven voor de tandtechniek kunnen worden opgevraagd bij de technicus zelf. Wij werken samen met GTL, Elysee en Excent.

Kinderen

Angst voorkomen is belangrijk. Wij adviseren u om uw kinderen al op jonge leeftijd mee te nemen naar de praktijk, zelfs al voordat ze de behandeling nodig hebben. Zo wennen ze aan de tandarts en de omgeving en maken ze op speelse wijze kennis met de beweegbare stoel, de instrumenten en ons team.

Klachten

Wij doen er alles aan om u de best mogelijke zorg te bieden. Mocht het toch een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig behandelden of informeerden, dan vragen wij u dit eerst persoonlijk te bespreken met ons. 

Indien we gezamenlijk niet tot een oplossing komen, kunt u contact opnemen met de KNMT-klachtenregeling. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden

Voor ons is het belangrijk te weten dat u een probleem heeft of niet geheel tevreden bent. Wij leggen u graag uit waarom we iets op een bepaalde manier doen. Meestal lost dit de onduidelijkheden op.

Tandartspraktijk Oosterhaar
Walstroweg 21 
9753 AK Haren

KVK 1156324

Privacyverklaring

Uw tandarts in Haren.

Contactgegevens

 050 - 537 03 55

 info@taoosterhaar.nl

Telefonische bereikbaarheid
Maandag t/m donderdag van 8:30 - 17:00 uur, vrijdag 08:00 tot 12:00 uur.

Openingstijden

Maandag 08:30 - 20:00

Dinsdag - Donderdag 08:30 - 17:00

Vrijdag 08:00 - 16:30